Program Promocji Ciepła Systemowego
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Tarnowie przystąpiło do Ogólnopolskiego Programu Promocji marki Ciepło Systemowe.Tym samym MPEC znalazło się w gronie firm, które w ramach rozwoju swojej działalności podnoszą standardy w zakresie obsługi klienta, marketingu i komunikacji oraz w obszarze technicznym.
Oferując Ciepło Systemowe, gwarantują stosowanie nowoczesnych rozwiązań, okazują dbałość o satysfakcję z produktu i obsługi klientów oraz zapewniają niezawodność infrastruktury ciepłowniczej.
Program Promocji marki Ciepło Systemowe to nowatorski projekt w Polsce, który pod patronatem Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie (IGCP) ma na celu konsolidację firm z branży ciepłowniczej oraz branż pokrewnych, w celu wspólnej promocji marki produktowej na rynku działania oraz w
skali ogólnopolskiej. Do jego uczestników należą m.in. Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Gdańsku, Szczecinie, Opolu, Krakowie, Lublinie, Koszalinie, Gliwicach, Stargardzie Szczecińskim, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Bełchatowie, Pabianicach, Katowicach i Warszawie.
Program Promocji marki Ciepło Systemowe to nowatorski projekt w Polsce, który pod patronatem Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie (IGCP) ma na celu konsolidację firm z branży ciepłowniczej oraz branż pokrewnych, w celu wspólnej promocji marki produktowej na rynku działania oraz w skali ogólnopolskiej.Zrzeszone w Programie firmy stawiają sobie wspólnie i indywidualnie ambitne cele, podejmują aktywne działania na rzecz klientów i konsumentów ciepła, w celu spełniania ich zmieniających się oczekiwań wobec produktu i obsługi.
Program zakłada długookresowe kształtowanie pozytywnego wizerunku i budowanie znajomości produktu Ciepło Systemowe, korzystanie z przewag konkurencyjnych, wspomaganie popytu oraz wspieranie indywidualnych działań marketingowych firm w ramach zdefiniowanych grup docelowych B2B (biznes to biznes) oraz działań skierowanych do konsumentów ciepła.
W celu zapewnienia najwyższych norm obsługi i norm inwestycyjnych przyjęto Kartę Standardów, której zapisy obwiązują wszystkich uczestników programu. Treść Karty dotyczy zarówno zagadnień technicznych, związanych z wytwarzaniem i przesyłem ciepła jak i działań z zakresu marketingu oraz obsługi klienta.
Program dedykowany jest kilku grupom odbiorców: konsumentom- czyli końcowym użytkownikom Ciepła Systemowego, klientom instytucjonalnym- podmiotom odbioru ciepła (spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe), inwestorom- podmiotom planującym i realizującym inwestycje (spółdzielnie, deweloperzy, TBS-y), projektantom odpowiedzialnym za projekt budowlany oraz mediom i władzom lokalnym, i ogólnopolskim.
Więcej o marce produktowej Ciepło Systemowe przeczytają Państwo na stronie internetowej www.cieplosystemowe.pl, gdzie poprzez dedykowane działy dla biznesu, domu czy mediów uzyskać można bardziej szczegółowe informacje, oraz poprzez którą skontaktować się można z Uczestnikiem lub Partnerem Programu z wybranego regionu Polski.