ISO dla Urzędu Miasta Tarnowa
Obsługa klienta w tarnowskim magistracie na bardzo wysokim poziomie - Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. w Warszawie przeprowadziło kolejny audit nadzoru dotyczący systemu zarządzania. Audytorzy wysoko ocenili sposób zarządzania urzędem, działania związane z rozwojem miasta i doskonaleniem procesów funkcjonujących w UMT oraz zaangażowanie i profesjonalizm pracowników. Jednocześnie wskazano na znaczne podniesienie skuteczności systemu zarządzania jakością. Nie stwierdzono ani jednej niezgodności z wymaganiami normy oraz wymaganiami klienta, jak również wymaganiami prawnymi.
W szczególności badano zaangażowanie kierownictwa, orientację na Klienta, cele dotyczące jakości oraz komunikację wewnętrzną. Dodajmy, że auditem zostały objęte następujące komórki organizacyjne Urzędu Miasta Tarnowa: Biuro Jakości, Wydział Organizacyjny, Wydział Komunikacji, Wydział Informatyzacji, Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji Ludności, Wydział Urbanistyki i Budownictwa, Zespół Zamówień Publicznych, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urząd Stanu Cywilnego.
Po kontroli auditorzy wystąpią do Komitetu Technicznego o utrzymanie przez Urząd Miasta Tarnowa Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością.