„Ich lepsze jutro” prosi o głosy
Jeszcze tylko do najbliższej niedzieli, 11 kwietnia, można oddać głos na tarnowskie Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro” w plebiscycie Newsweeka. Stowarzyszenie bierze udział w konkursie organizowanym przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta.
Aby głosować na tę tarnowską organizację wystarczy odnaleźć kampanię „Ich lepsze jutro” na stronie http://jedenprocent.newsweek.pl/ i oddać swój głos. Hasłem kampanii Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” są słowa „jeden procent -niejeden uśmiech”. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak czy Paula Michalik.
Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro” startuje w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski.
Do końca kwietnia można natomiast przekazać Stowarzyszeniu „Ich lepsze jutro” 1 proc. podatku. Wystarczy w zeznaniu podatkowym w odpowiedniej rubryce wpisać nazwę: Stowarzyszenie ICH LEPSZE JUTRO i nr KRS 0000237677 oraz zadeklarować kwotę wynikającą z 1 proc. zapłaconego podatku. Resztą formalności zajmie się urząd skarbowy. Pieniądze pozwolą uruchomić po wakacjach Specjalistyczne Centrum Rehabilitacji dla dzieci przy ul. Pułaskiego 91 w Tarnowie.