Ich lepsze jutro w konkursie Newsweeka
Każdy z internautów może sprawić, że kampania tarnowskiego Stowarzyszenia ICH LEPSZE JUTRO zostanie uznana za najlepszą ogólnopolską kampanię 1 procent. Stowarzyszenie wystartowało w konkursie organizowanym przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Głosowanie trwa
Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta. Hasłem kampanii Stowarzyszenia ILJ są słowa „jeden procent - niejeden uśmiech”. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak czy Paula Michalik. Stowarzyszenie startuje w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski.
Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego 1% na rzecz różnych organizacji. Poza tym redakcja Newsweeka chce pokazać organizacjom, że warto się starać i poszukiwać najlepszych dróg dotarcia do płatników podatków PIT. - Chcemy nagrodzić, tych, którzy mają, zdaniem jury i internautów, najlepszy pomysł i najbardziej się starają – podkreślają organizatorzy plebiscytu.
Podajemy linki do materiałów zgłoszonych przez Stowarzyszenie ILJ w poszczególnych kategoriach:
Plakat lokalny
http://jedenprocent.newsweek.pl/stowarzyszenie-ich-lepsze-jutro-8
Plakat ogólnopolski
http://jedenprocent.newsweek.pl/stowarzyszenie-ich-lepsze-jutro-5
Internet
http://jedenprocent.newsweek.pl/stowarzyszenie-ich-lepsze-jutro-4
Prasa lokalna
http://jedenprocent.newsweek.pl/stowarzyszenie-ich-lepsze-jutro-6
Prasa ogólnopolska
http://jedenprocent.newsweek.pl/stowarzyszenie-ich-lepsze-jutro-7
Telewizja
http://jedenprocent.newsweek.pl/stowarzyszenie-ich-lepsze-jutro-3
Radio
http://jedenprocent.newsweek.pl/stowarzyszenie-ich-lepsze-jutro-2