Temi w górę w rankingu 15 największych regionalnych tygodników w Polsce
Według oficjalnego zestawienia sprzedaży za styczeń bieżącego roku, opracowanego na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, którego firma wydająca tygodnik jest członkiem, średnia sprzedaż TEMI wyniosła blisko18 tysięcy egzemplarzy, a z tym wynikiem tygodnik plasuje się na siódmym miejscu wśród wspomnianego zestawienia. Gazeta wyprzedziła m.in. ukazujące się w Małopolsce i na Podkarpaciu: Tygodnik Podhalański, Życie Podkarpackie i Przełom.
Według badań PBC General (badania popularności i rozpoznawalności tytułu oraz czytelnicwa), przygotowanego na zlecenie Polskiego Badania Czytelnictwa za okres od sierpnia 2010 roku do stycznia 2011 roku, TEMI zajmuje 34. miejsce w Polsce wśród wszystkich tygodników i czwarte miejsce w gronie tygodników regionalnych, po Tygodniku Siedleckim, Tygodniku Ostrołęckimi i Panoramie Leszczyńskiej.
Badania zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od sierpnia 2010 roku do stycznia 2011.
Galicyjski Tygodnik Informacyjny TEMI obejmuje swoim zasięgiem teren byłego województwa tarnowskiego, czyli znaczną część obecnego województwa małopolskiego, część województwa podkarpackiego (powiat dębicki), sprzedawany jest również w Krakowie i Chicago.
TEMI jest typowym magazynem, redagowanym zgodnie z zasadą „o wszystkim dla wszystkich”. Dominuje oczywiście tematyka lokalna, przekazywana zarówno w formie informacji jak i publicystyki, ale nie brakuje również innych tematów.
Przez ponad 30 lat obecności na lokalnym rynku prasowym tygodnik TEMI zdobył pokaźne grono stałych czytelników, uważany jest za tygodnik opiniotwórczy, materiały są często cytowane lub przedrukowywane przez prasę ogólnopolską.