Prezydent Miasta Tarnowa zatrudni na stanowisko doradcy ds. gospodarki odpadami - TARNÓW - Polski Biegun Ciepła

Prezydent Miasta Tarnowa zatrudni na stanowisko doradcy ds. gospodarki odpadami

Prezydent Miasta Tarnowa zatrudni na stanowisko doradcy ds. gospodarki odpadami (do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Wymagania obligatoryjne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe II stopnia,

4) doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 –letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie kierowania zespołem

5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) nieposzlakowana opinia.

Wymagania preferowane:

1) doskonała znajomość zagadnień z zakresu gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami, utrzymania porządku i czystości w gminie, ochrony środowiska,

2) znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,

3) znajomość przepisów dotyczących samorządu gminnego, zamówień publicznych, finansów publicznych, znajomość procedur i zasad postępowania administracyjnego,

4) preferowane wykształcenie wyższe związane z ochroną środowiska, energetyką, prawem, zarządzaniem, ekonomią,

5) posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w sprawach dotyczących gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami, utrzymania porządku i czystości w gminie, ochrony środowiska.

Doradztwo w sprawach dotyczących:

- realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami, w szczególności wdrożenie i nadzór nad systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,

- planowania docelowych rozwiązań pod kątem administracyjnym i technicznym w zakresie gospodarki odpadami,

- określania zasad współpracy z innymi samorządami oraz podmiotami działającymi w sferze gospodarki odpadami,

- aplikowania o środki zewnętrzne związane z gospodarką komunalną i odpadową,

- wprowadzania rozwiązań minimalizujących obciążenie dla mieszkańców w sferze gospodarki komunalnej, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za odbiór odpadów,

- planowania wydatków budżetowych związanych z gospodarką odpadami,

- przygotowania projektów uchwał gminnych w wyżej wymienionym zakresie.

Wymagane dokumenty.

1) Na dokumenty aplikacyjne składają się:

- list motywacyjny,

- curriculum vitae,

- kserokopie świadectw pracy, innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,

- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,

- oświadczenie kandydata o niekaralności.

2) W przypadku posiadania – dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskane nagrody, wyróżnienia itp., a także referencje.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko doradcy ds. gospodarki odpadami” należy składać w terminie do dnia 15 listopada 2012 r. do godz. 15:30 (liczy się data wpływu dokumentów do urzędu) w Kancelarii Głównej w Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4.


Europejski Fundusz Rozwoju RegionalnegoEuropejski Fundusz SpołecznyProgram czyste powietrze - weź dotację, wymień piecEkointerwencja - Zgłoś spalanie odpadów lub naruszenie uchwały antysmogowejCiepłe mieszkanieTarnów.pl miesięcznik miejski