Prezydent Miasta Tarnowa zatrudni na stanowisko doradcy ds. gospodarki odpadami
Prezydent Miasta Tarnowa zatrudni na stanowisko doradcy ds. gospodarki odpadami (do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wymagania obligatoryjne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe II stopnia,
4) doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 –letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie kierowania zespołem
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia.
Wymagania preferowane:
1) doskonała znajomość zagadnień z zakresu gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami, utrzymania porządku i czystości w gminie, ochrony środowiska,
2) znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
3) znajomość przepisów dotyczących samorządu gminnego, zamówień publicznych, finansów publicznych, znajomość procedur i zasad postępowania administracyjnego,
4) preferowane wykształcenie wyższe związane z ochroną środowiska, energetyką, prawem, zarządzaniem, ekonomią,
5) posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w sprawach dotyczących gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami, utrzymania porządku i czystości w gminie, ochrony środowiska.
Doradztwo w sprawach dotyczących:
- realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami, w szczególności wdrożenie i nadzór nad systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,
- planowania docelowych rozwiązań pod kątem administracyjnym i technicznym w zakresie gospodarki odpadami,
- określania zasad współpracy z innymi samorządami oraz podmiotami działającymi w sferze gospodarki odpadami,
- aplikowania o środki zewnętrzne związane z gospodarką komunalną i odpadową,
- wprowadzania rozwiązań minimalizujących obciążenie dla mieszkańców w sferze gospodarki komunalnej, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za odbiór odpadów,
- planowania wydatków budżetowych związanych z gospodarką odpadami,
- przygotowania projektów uchwał gminnych w wyżej wymienionym zakresie.
Wymagane dokumenty.
1) Na dokumenty aplikacyjne składają się:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy, innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- oświadczenie kandydata o niekaralności.
2) W przypadku posiadania – dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskane nagrody, wyróżnienia itp., a także referencje.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko doradcy ds. gospodarki odpadami” należy składać w terminie do dnia 15 listopada 2012 r. do godz. 15:30 (liczy się data wpływu dokumentów do urzędu) w Kancelarii Głównej w Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4.