Utrudnienia w rejstrowaniu pojazdów
W dniu 8 czerwca 2010r. Wydział Komunikacji podjął informację od Hewlett – Packard Polska, obsługującego wdrożenie systemu CEPiK, że w dniu 23.06.2010r. nastąpi wyłączenie sieci pracującej w systemie POJAZD i KIEROWCA w związku ze zmianą serwera, a co się z tym wiąże, powstanie brak możliwości obsługi klientów w godzinach 12.00 - 15.30, w zakresie:
- rejestracji pojazdów,
- zgłaszania zmian dot. pojazdu bądź jego właściciela,
- wydawania uprawnień do kierowania pojazdami,
oraz
- wszystkich innych spraw z zakresu działania Referatu Rejestracji Pojazdów i Referatu Uprawnień do Kierowania Pojazdami.
W czasie wyłączenia pracy systemu POJAZD i systemu KIEROWCA będzie możliwość uzyskania informacji z zakresu pracy w/w referatów, zweryfikowania dokumentów i ustalenia terminu do rejestracji pojazdu.
Za ewentualne uciążliwości przepraszamy.
Telefon kontaktowy: 14-6882526, 14-6882518, 14-6214411
Udzielamy również informacji na miejscu: Dyrektor Wydziału Komunikacji Tarnów, ul. Nowa 4 , pokój 106 (wejście przez 108) I-e piętro,