Konferncja „Współpraca finansowa samorządów terytorialnych i organizacji pozarządowych: problemy, rozwiązania, rekomendacje”
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej jako Lider projektu wraz z Małopolską Szkołą Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej serdecznie zaprasza Państwa na konferencję pn. „Współpraca finansowa samorządów terytorialnych i organizacji pozarządowych: problemy, rozwiązania, rekomendacje”. Konferencja odbędzie się w czwartek 5 listopada 2015 r. w Krakowie, Hotel Galaxy, ul. Gęsia 22A – program oraz zaproszenie przesyłamy w załączeniu.
Konferencja poświęcona będzie mechanizmom współpracy finansowej jednostek samorządu terytorialnego i organizacji pozarządowych, takim jak regranting, dotacja inwestycyjna, tryb małych zleceń, pożyczki, poręczenia, inicjatywa lokalna, budżet obywatelski. Ponadto w trakcie spotkania zostaną zaprezentowane rezultaty projektu systemowego pn. „Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych”, w ramach którego 20 jednostek samorządu terytorialnego z całej Polski wdrożyło ww. instrumenty. Dzięki doświadczeniom zebranym w wyniku realizacji projektu możliwe było wypracowanie rekomendacji dotyczących stosowania mechanizmów współpracy finansowej samorządów i organizacji pozarządowych – rekomendacje zostaną omówione w trakcie konferencji.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.mechanizmywspolpracy.pl (zakładka: Konferencja upowszechniająca).
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji proszone są o przesłanie zgłoszenia za pomocą ww. strony. Szczegółowych informacji udziela Marek Oramus (tel. 12 293 58 40, oramusm@uek.krakow.pl).
Organizatorzy zapewniają zwrot kosztów dojazdu.
Program w załączniku: