Jak uzyskać Kartę Tarnowskiego Seniora?
Karta Tarnowskiego Seniora
Karta Tarnowskiego Seniora to system zniżek i dodatkowych uprawnień oferowanych zarówno przez miejskie instytucje publiczne, jak i firmy prywatne. Jej posiadacze mogą skorzystać m.in. z tańszych biletów wstępu do tarnowskich obiektów sportowych, instytucji kultury, rabatów na usługi gastronomiczne, medyczne, Internet itp.
Komu przysługuje Karta Tarnowskiego Seniora?
Program jest skierowany do osób, które ukończyły 65 rok życia i są na stałe zameldowane na terenie miasta Tarnowa.
Jak uzyskać Kartę Tarnowskiego Seniora?
Wydanie Karty Tarnowskiego Seniora następuje poprzez umieszczenie hologramu na E-karcie.
Wniosek o wydanie E-karty można pobrać w:
- Urzędzie Miasta Tarnowa, przy ul. Nowej 4 pokój nr 1 w następujących dniach i godzinach:
- poniedziałek od 7.30 do 15.30
- od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30,
- kasach biletowych MPK: przy ul. Krakowskiej 42:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 – 16.30,
- przy ul. Brama Pilzneńska 3:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 15.00.
Tryb wydawania Tarnowskiej Karty Miejskiej znajduje się tutaj.
W celu przyznania Karty Tarnowskiego Seniora należy złożyć wniosek o wydanie Karty Tarnowskiego Seniora w Centrum Usług Społecznych w Tarnowie przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 14, parter (sala BOK) w następujących dniach i godzinach:
- poniedziałek w godzinach od 7:30 do 15:30,
- od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Przy składaniu wniosku o wydanie Karty Tarnowskiego Seniora należy posiadać:
- E- kartę,
- dowód osobisty.
Informacja telefoniczna – 14 688 21 15.