Upływa termin zgłaszania kandydatów do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Tylko do najbliższego piątku (18.09.2015 r.) organizacje pozarządowe oraz fundacje działające na terenie miasta Tarnowa mogą zgłaszać kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych. Każdy uprawniony podmiot może zgłosić jednego kandydata na członka Rady.
Zgłoszenia kandydatów można dokonać poprzez złożenie w Kancelarii Głównej Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4 (sala 1A) wypełnionej karty zgłoszenia – do pobrania poniżej.
Do zakresu działania Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych należy:
a) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz realizacji praw osób niepełnosprawnych,
b) opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych,
c) ocena realizacji programów,
d) opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Miasta pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.
Godziny pracy Urzędu:
1) poniedziałek: 7.30 – 18.00,
2) wtorek – piątek: 7.30 – 15.30.
Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają pracownicy Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Tarnowa, pod numerami telefonu: 14 688 25 30, 14 688 28 33.