Zdrowie i ubezpieczenie społeczne
Sprawami związanymi ze zdrowiem i ubezpieczeniami społecznymi zajmuje się WYDZIAŁ ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ mieszczący się w budynku przy ulicy Goldhammera 3 w Tarnowie.
Dane kontaktowe do osób zajmujących się sprawami związanymi ze zdrowiem i ubezpieczeniami społecznymi:
- PFRON tel.: 14 68-82-530
- Karta dużej rodziny tel.: 14 68-82-503
- Ubezpieczenie zdrowotne tel.: 14 68-82-817
- s.borowinska@umt.tarnow.pl
- zaneta.sobol@umt.tarnow.pl
- w.ziolko@umt.tarnow.pl
Dodatkowe informacje
Szczegółowe opisy spraw obsługiwanych przez Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej oraz wzory formularzy do wydrukowania/wypełnienia znajdą Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Tarnowa pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/umtarnow/Article/id,282477.html
Strony internetowe
Zachęcamy do zapoznania się ze stronami internetowymi na których znajdą Państwo wiele istotnych informacji:
- Strona Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - https://www.pfron.org.pl/
- Strona PFRON - osoby niepełnosprawne - https://www.pfron.org.pl/osoby-niepelnosprawne/
- Karta Dużej Rodziny - http://tarnow.pl/eUrzad/Rodzina-i-malzenstwo
- Karta Tarnowskiej Rodziny - http://tarnow.pl/Dla-mieszkancow/Polityka-spoleczna-i-zdrowie/Pomoc-spoleczna/Swiadczenia-rodzinne/Karta-Tarnowskiej-Rodziny
- Karta Tarnowskiego Seniora - http://tarnow.pl/Dla-mieszkancow/Polityka-spoleczna-i-zdrowie/Dla-Seniora/Karta-Tarnowskiego-Seniora
Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności przyjmuje mieszkańców miasta w siedzibie Urzędu Miasta Tarnowa, przy ul. Mickiewicza 2 codziennie w godzinach pracy urzędu. Z koordynatorem można skontaktować się również telefonicznie pod nr. 14 688 25 90.
Uruchomiony został również adres mailowy: niepelnosprawni@umt.tarnow.pl, za pomocą którego każda osoba niepełnosprawna może zwrócić się z pytaniem, wątpliwościami czy zgłaszać swoje problemy.
Do pobrania:
Formularz zgłoszenia zapytania.doc (29 kB)
Do zadań koordynatora należy:
1) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd,
2) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
3) monitorowanie działalności poszczególnych jednostek organizacyjnych Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) opracowanie corocznych raportów o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie.